středa 19. listopadu 2014

Zákusek ke kávě - #8 Autumn Challenge: Baked goods

Zdravím :)
Miluju sladkosti, nejvíc čokoládu, ale takovým sladkým dortíkem nebo zákuskem taky nepohrdnu. Nechápu jakto, že nejsem soudečkovitého tvaru... Ke kafíčku nějaký ten dezert, prosím! A tady jsou k němu nehtíky. ;)
Včera jsem počítala laky, které jsem na nehtech ještě neměla. V krabici se válejí už bůhví jak dlouho, ovšem bez povšimnutí. A jeden z nich - hnědý lak se shimmerem ze staré kolekce Essence Cookies & Cream, u něhož byly dokonce nálepky s dortíky čekal až nadejde jeho správný čas. A dnes je ten den D, protože jak lak, tak i nálepky se skvěle hodí pro dnešní výzvu!



 Hnědé laky nejsou zrovna mými favority, a co si budeme nalhávat, málokomu sluší, málokdo je umí nosit tak, aby si někdo řekl wow. Nicméně tohle je přeně důvod, proč mám Essence ráda - vždycky mě barevně překvapí! Ta hnědá totiž není vůbec tak škaredá, jak v lahvičce vypadá.
Tak co říkáte, nekousli byste si? ;)



Dnešní nehty k odpolední kávě, líbí? :)
Krásné středeční odpoledne, L.

6 komentářů:

  1. Odstín laku je moc pěkný, ale vadí mi v něm ten shimmer. Já mám radši krémové laky, takže na tenhle bych nesáhla.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli nemáš ráda laky se shimmerem tak to chápu :) Musím uznat, že i já dávám přednost těm krémovým :) ale tenhle mě celkem nadchl :)

      Vymazat
  2. Hnědé laky mám ráda. Ale dortíkové nálepky, tak to by mě nenapadlo :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tak to jsi snad první, kdo mi to přiznal! :) Jo, ty nálepky nejsou nic moc, ale k tomu tématu se to zrovna hodilo :)

      Vymazat
  3. Tento istý mám doma a je podľa má super... avšak tie nálepky mi tam vážne prekážajú a preto si ich nikdy na tento lak nenalepím :D skôr možno na biely... Nikkienka z !Between us girls

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)