úterý 18. listopadu 2014

Falling leaves - Autumn Challenge #6

Drazí čtenáři,
listopad je zřejmě odvozen od padajících listů, takže tohle téma je naprosto super. Když ale zajdu do lesa s listnatými stromy, zjišťuju, že listí už je opadané. Přesto je to neuvěřitelná krása. Když se v hromadě toho barevného listí, kde se míchají červená, oranžová a žlutá barva tyčí krásný holý strom. To je to, proč milujeme podzim, ať je počasí jaké chce, podzim to kouzlo, tu magickou chvíli prostě má! ♥
Škoda, že jsem tu krásu nevyfotila, zkrátka nejsem zvyklá fotit, raději si ten okamžik vychutnávám. Nicméně Vám tuhle krásnou scénu ukáži alespoň na nehtech. ;)



K dnešnímu tématu jsem opět využila techniku ombré a tentokrát bez bílého podkladu. Moc se mi totiž na nehtech líbí. Ten, kdo s tím přišel, má u mě jedničku, protože je to dokonalá podívaná. Zvolila jsem tedy odstíny v barvách spadaných listů, což jsou tedy výše zmíněné červená, oranžová a žlutá v krásných přechodech přetáhlými bezbarvým top coatem, čímž dám přechodům jednotu. Drobným štětečkem jsem potom domalovala holý opadaný strom, který se krásně větví. :)


Base&top coat: Dermacol, žlutý lak: Essence137 wanna be your sunshine, oranžová: Miss Sporty 452, červená: Rimmel 440 sun downer, strom: Da Vinci 83

Doufám, že se Vám dnešní manikúra líbila, samozřejmě se těším na vaše komentáře a reakce. :)
Pac a pusu, L.

2 komentáře:

  1. no ty jsi šikovná..sice nevím, jestli bych tohle nosila..je to pro mne extravagance :) ale moc se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když neuděláš stromečky, tak máš jen ombré v bravách podzimu :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)