neděle 11. května 2014

Bělení nehtů

Ahoj :) Podíváme se na zoubek bělícím prostředkům na nehty. Pokud patříte mezi ty, koho trápí žluté skvrny na nehtech, mám pro vás pár tipů, jak se jich zbavit. ;)
Nehty jsou jako vaše vizitka, je to ukázka toho, jak se o sebe staráte, kolik si pro sebe samu uděláte času. Proto by měli vypadat téměř za všech okolností upraveně, zkrátka k světu. Nehledě na to, že i pánové si všímají...



Důvodů, proč naše nehty postihl tak krutý osud, může být hned několik. Buďto jste kuřák (což já rozhodně nejsem a nikdy nebudu), nebo vám chybí zinek a hořčík, a nebo zkrátka příliš lakujete - ano, to je můj případ, a to i přesto, že používám podlak. Holt, nic se nemá přehánět. (V horších případech se potom jedná o různá onemocnění a nezbývá nic jiného než návštěva lékaře.)

Teď se pojďme mrknout, jak se nehezkých skvrn zbavit! ;)
  • Citron
 Stará babská rada, nicméně účinná. Zbaví vás nejen nežádaných zažloutlých skrvn ale také zbytků laku, se kterými si ani odlakovač neporadí. Existuje několik variant, jak citron "aplikovat". Můžete: citron nakrájet na plátky a přiložit jej na nehty, dopřát svým nehtům citronovou lázeň, anebo nakapete několik kapek citronové šťávy na vatový tamponek a přiložíte k nehtu. Necháváte samozřejmě několik minutek působit.
Pokud ovšem trpíte na záděry, citron bych nedoporučovala, pakliže nestojíte o pálení. ;)
  •  Zubní pasta
Zubní pasta plus kartáček na zuby, další z možností, jak vybělit nehty. Podle mě pasta není tak dobrá jako citron. Pokud si ovšem tuto bělící kúru dopřejete pravidelně, zjistíte, že i pasta umí divy! ;)
Pak je tu ještě možnost smíchat pastu s citronovou šťávou, což má pravděpodobně ten nejlepší bělící efekt, nicméně to jsem nezkoušela...

ALE POZOR! Trápí-li vás třepení a lámaní nehtů, pak bych se do bělení moc nepouštěla. Citron i pasta jsou totiž vcelku agresivní látky, takže nejenže odstraní žluté skvrny, ale také nehty oslabí, a to hodně! Jak jsem již zmiňovala na začátku, všeho moc škodí!
Pokud se vám tedy nehty třepí a lámou, dopřejte jim regeneraci a až poté se pusťte do bělení. ;)

  • Kuličky z Nailboxu (made in Poland)
Dala jsem si tu práci a polštinu na zadní straně balení kuliček z únorového Nailboxu jsem opravdu přeložila!
Název: Kuličky na bělení rukou a změkčování kůže
Použití: Naplňte misku teplou vodou. Vhoďte jednu kuličku. Močte ruce 3-5 minut, poté pokračujte v léčbě s přípravky Active.
Podle letáčku z Nailboxu by kuličky měli vonět jako oceán. Jestli takhle voní oceán, tak to díky, zůstanu doma! Můžu říct, že bělící účinky tento produkt pravděpodobně má, ale raději zůstanu u citronu a kartáčku - citron i pasta přece jen voní o něco lépe. ;)


  • Speciální laky
Třeba Essence prodává laky řady Pro White, které mají bělící účinky. Abych byla upřímná, nikdy jsem je nevyzkoušela. Zkrátka, příroda mě obdarovala hezkými nehty (i když momentálně se to říct nedá), proto si vystačím s podomácku vyrobenými "bělítky". :)
Máte s těmito laky zkušenosti vy? :)
Lou

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! :)