neděle 16. března 2014

když se něco nepovede + shrnutí novinového týdne

Můj nápad "zavzpomínání na staré časy", kdy jsem vám chtěla ukázat, jak moc jsem milovala Mickeyho Mouse a Garfielda, se lehce nepovedl... Obtisk z časopisu je totiž mnohem větší fuška než z novin! Jak to dopadlo?




Přismahnutej Sebastian (rybička z Malé mořské víly) :D

 Hledání starých časopisů na půdě bylo evidentně zbytečné. Každopádně hodlám vyšpekulíkovat, jak na obtisk z časopisu (jinak mi to nedá spát!) a třeba se jednou potkáte s kocourem a myšákem. ;)
Novinový týden je u konce, a když už jsme v oblasti médií, radostně vám oznamuji, že Lakománie je i na facebooku a bloglovinu! ;)

Blogger, bloglovin, facebook

Shrnutí novinového týdne:
Zjistili jsme, že noviny se dají využít i ke zdobení nehtů, ukázali jsme si, jak na to, a vymysleli spoustu možností, jak dosáhnout originálních nehtů! Doufám, že se vám tento týden líbil a že jste se naučili něco nového, nebo se inspirovali! :)
Mým velkým pomocníkem v tomto týdnu byl bílý lak na nehty od Gabrielly Salvete, a taky lahvička lihu (spotřebovala jsem celou půlku!).
Za celý tento týden blog získal dva pravidelné čtenáře a téměř 500 shlédnutí! Děkuju! ♥
Doufám, že se vám i nadále budou články líbit! ;)
Vaše L.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! :)