středa 19. března 2014

glossy or matte

Krásný pozdní večer! Dnes odpoledne jsem podnikla malinký nákup, při němž mě napadlo, jak si ozdobit nehty. Upřímně, tenhle styl lakování jsem zkoušela poprvé, tak jsem zvědavá, co na něj řeknete. :)
Jak jistě víte, top coaty s matným efektem jsou již na trhu. Ani já jim neodolala a jeden si pořídila (více ale v jednom z následujících článků, který se bude týkat nakupování ;).






Vypadá to každopádně zajímavě, nemyslíte? :) Použila jsem čtyři laky na nehty: base coat (Miss Sporty), černý lak (S-he), matný top coat (Avon) a bezbarvý lak (Essence).
Pokud se vám tyto nehty líbí, prozradím vám, jak na to! ;) Na nehty naneseme klasicky base coat. Nehty nalakujeme na černo (jednu či dvě vrstvy, dle potřeby), po zaschnutí přelakujeme top coatem, který zajistí matný efekt. A bezbarvým lakem pomocí štetečku namaluji čáry, jak se mi zlíbí! ;)
Na závěr bych chtěla poděkovat svému bráškovi za spolupráci, tedy za focení mých nehtů a následné úpravě! :)
Přeji vám dobrou noc a zítra se na vás budu moc těšit! ;) L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! :)