sobota 28. června 2014

Puzzle

Milí čtenáři,
pokud alespoň trochu sledujete instagramový svět nehtů, pak jistě víte, co ve světě frčí - puzzle nails. A právě taková bude dnešní manikúra. Aby to ale byla větší sranda, nikde na internetu jsem nekoukala na tutorial, jak takové puzzlíky vytvořit.  Rozhodla jsem se tak trošku improvizovat. A řeknu vám, byla to fuška! :)



Co jsem použila na vytvoření puzzlíků?
Rozhodně base a top coat, dále černý a bílý lak, zdobící černý lak, "ťupátko", a jako poslední věc proužky. Původně jsem chtěla koupit rovné proužky na francouzskou manikúru, ovšem, dozvěděla jsem se, že u nás je prostě a jednoduše neprodávají. Tak jsem musela zvolit jinou alternativu, a to samolepící papír, který jsem na jednotlivé pásečky nastříhala. Asi je to lepší než proužky na fr. man., protože si sami určíte tloušťku. :)

Návod aneb když jde něco složitě, proč to dělat jednoduše?!
 Když jsem ten papír koupila, uvědomila jsem si, že vlastně nemám sebemenší páru, jak ty puzzlíky vlastně budu dělat! :O Nakonec jsem to přece jen vymyslela!
Nehet chráněný base coatem jsem nalakovala dvěmi vrstvami bílého laku, který jsem musela nechat pořádně uschnout (pásky by jinak lak slouply). Samolepící papír jsem si nastříhala na proužky, a to tak, aby pokrývaly vždy třetinu nehtu. Nalepila jsem jeden proužek svisle a druhý vodorovně, což na nehtu vytvořilo jakýsi kříž.


Nehet s křížem jsem přelakovala černým lakem. Jakmile trochu zaschl, pásky jsem odlepila. Teď přišel na řadu zdobící černý lak, kterým jsem doprosřed musela udělat další černou kostičku, abych dotvořila šachovnici.
Jakmile bylo vše suché, jak má být, použila jsem svoje "ťupátko" a dotvářela puzzlíky. Bílé tečky jsem vytvořila na černé kostičce tak, aby se tečka dotýkala bílé kostičky (a naopak). Aby to byly opravdu puzzle, na každou stranu čtverečku jsem musela udělat puntík. :) Až vše pořádně zaschlo, přetřela jsem puzzlíky top coatem.





Popravdě, strašně jsem se u toho rozčilovala. :D Hrozná piplačka a ještě ke všemu se mi to nepovedlo. No... tak jsem se podívala na tutorial a zjistila jsem, že se to dá udělat mnohem jednodušeji a efektivněji! :D
Stane se...


Tady je návod na jednodušší puzzlíky. Je jich sice míň, zato vypadají líp! :)


Zkuste to i v jiných barevných kombinacích! :)
Tak doufám, že se vám dnešní článek i manikúra (vlastně spíš ten nápad) libíly a budu se těšit na příště! :)
Lou

8 komentářů:

  1. Ten prsteníček vážně dopadl nejlépe. Kdyby tak byly udělány všechny nehty moc by se mi to líbilo.. :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný...

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mazeeec !!!
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)